Neprevzatá zásielka ... ! Stratený čas aj peniaze
Pridané 24.8.2023 08:25:08 Počet zobrazení 430
Nie je nič jednoduchšie ako nakupovať na e-shope. Môžete pri tom stráviť kľudne hodiny aj minúty. Nikto Vás nebude súdiť koľko míňate a ani na Vás nikto nebude pozerať pri skúšaní oblečenia v kabínke či dupať nohami, že ju blokujete už dlho.
Nádherný pocit, len tak si listovať, kľudne nahlas hodnotiť čo sa Vám páči a čo nie - a to nie len čo sa týka oblečenia, ale aj samotnej modelky, ktorá tovar prezentuje. Povedzme si úprimne - ROBÍME TO.
Každý e-shop sa teší z prijatej objednávky či už malej či veľkej. Každá je rovnako dôležitá každá je s láskou a úsmevom na tvári zabalená. Niekedy sa k väčším objednávkam pribalí malý darček ako pozornosť, ktorá zase poteší Vás a všetci sú spokojný.
U nás nájdete aj tovar, ktorý je vyrábaný práve Vám. Nevedeli ste o tom ? Každý model značky Versabe je 100% slovenským výrobkom. Každý výrobok tejto značky je vyrobený ručne milými tetami, ktoré s láskou celý deň strihajú konkrétne modely a následne ich šijú do hotovej podobizne, ktorú ste si vybrali na našej stránke.
Je to pekná práca, keď viete, že balíte niekomu niečo, čo ho zaujalo a tešíte sa, že u Vás nakúpil a potom to príde, to nechcené a nečakané, často krát je to veľkým sklamaním a smutnou správou.
NEPREVZATÁ ZÁSIELKA!
Denno-denne sa k nám od Vás vracajú balíčky, ktoré ste si u nás objednali, ktoré sme starostlivo zabalili, označili a odoslali k Vám.
Nevieme presne určiť prečo sa táto vec deje a prečo ju ľudia robia. Vieme samozrejme pochopiť ak si tovar prevezmete a nepáči sa Vám jeho spracovanie, materiál, látka alebo Vám proste nesedí. Veď to sa stáva - nie vždy sa trafíme do toho čo sme si podľa fotky predstavili, že by to malo byť, ale objednať a neprebrať ?
Nachvíľku sa zastavme a zamyslime nad tým ako tento svet funguje. Z každej strany počúvame o tom ako treba šetriť materiály, nevytvárať zbytočný odpad ako sa snažiť žiť "ekologicky".
Predstavili ste si niekedy koľko ma taký e-shop neprevzatých zásielok a čo všetko to obnáša?
Ja Vám to prezradím:
1. Človek, ktorý celú túto objednávku musí spracovať a odoslať
2. Faktúra (papier) kde ju musíme vytlačiť aby sme podľa nej tovar zabalili a dodali ju ako doklad o kúpe.
3. Obal na tovare, ktorý sa môže pri preprave poškodiť a je potrebné ho nahradiť novým
4. Obálka, ktorá je vyrobená tak aby sa po zalepení nedala otvoriť (bezpečnosť pri preprave), ktorá sa nakoniec roztrhne a vyhodí, lebo zásielka, ktorá sa vrátiť musí byť spracovaná
5. Človek, ktorý zásielku musí odbaliť, znovu nahrať na e-shop a odložiť
Po týchto piatich bodoch, ktorými si zásielka prejde ... nakoniec ... NIČ Z TOHO.
Zamysleli ste sa nad tým? Viete si predstaviť, že by ste šli na nákup potravín a pri pokladni odstavili košík s tým, že ste si to rozmysleli a necháte ho tomu predavačovi tam ? Neostalo by mu nič iné ako ísť a znovu ho vyložiť. Načo by to bolo dobré? Nikomu ste tým nepomohli, sebe ste aj tak nič nekúpili a len ste niekomu znásobili starosti a prácu.
Nezabúdajte, ale na jedno podstatné a to, že obchodné podmienky, ktoré potvrdzujete pri každom nákupe vo väčšine prípadov zahŕňajú aj naúčtovanie poplatku za neprevzatú zásielku, ktorá e-shop stojí náklady a teda viete takýmto konaním spôsobiť škodu aj sami sebe nielen e-shopu.
Nový komentár